پیشنهاد پرسپولیس به بمب نقل و انتقالاتی مدنظر استقلالی ها!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، اگر بحث کسری خدمت بختیار رحمانی درست شود، او با تخفیف ویژه‌ای روبه‌رو می‌شود و آن وقت این فرصت را دارد تا از پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل به تیم جدیدش منتقل شود.

 

بختیار که از سال گذشته و قبل از حضور در تیم تراکتورسازی "کد" دریافت کرده بود، با توجه به سوابق پدر مرحومش این شانس را دارد تا با کسری خدمت روبه‌رو شود و زودتر از حد معمول دوران خدمت سربازی را به پایان برساند. آن‌طور که در مورد رحمانی باخبر شدیم او به دنبال جمع‌آوری مدارک لازم برای انجام این کار است.

 

رحمانی در این مورد گفت: «طبق صحبت‌هایی که انجام داده‌ایم و قرار است که من مدارک مربوط به حضور پدرم در جبهه‌های جنگ را تحویل بدهم تا با توجه به این موضوع و سوابقی که وجود دارد به من کسری خدمت بدهند. اگر ا ین اتفاق بیفتد، تا نیم‌فصل خدمت من تمام می‌شود و آن وقت می‌توانم در تیم‌های غیرنظامی توپ بزنم.»

 

بختیار در مورد خبری که چند روز پیش منتشر شد، صحبت و تایید کرد که استقلالی‌ها او را خواسته‌اند: «در این مورد صحبت‌هایی با مدیربرنامه‌های من شده و پیشنهادهایی رسیده ولی من در این خصوص صحبتی نمی‌کنم و تلاشم این است که بتوانم مهره موثری برای تیم تراکتورسازی باشم. من تمام فکر و تمرکزم روی تراکتورسازی است و امیدوارم که بتوانم برای این تیم مفید باشم.»

 

هر چند که بختیار هر گونه شایعه در مورد پیشنهادهای مالی استقلال را رد می‌کند ولی وقتی از او در مورد ماجرای پیشنهاد پرسپولیس پرسیده شد، این بازیکن ملی‌پوش کمی جا خورد: «نمی‌دانم که این موضوع را از کجا شنیده‌اید ولی من هم چیزهایی در این مورد شنیده‌ام. همانطور که مدیربرنامه‌های من در این خصوص با پرسپولیس و استقلال صحبت کرده و من فقط به دنبال رتق و فتق کارهایم هستم. آنطور که خودم هم در این مورد شنیدم یک صحبت‌هایی در این مورد انجام شده ولی هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ام!»

 

احتمالا رحمانی با مطرح کردن پرونده تراکتور می‌کوشد تا ذهن ما را درگیر ماجرای جدیدی کند: «مدیر برنامه‌های من با پرسپولیس صحبت کرده و گویا آنها هم برای ادامه مذاکرات آن نظر مساعدی دارند ولی جدا از تمام این صحبت‌ها و پیشنهادها، من بازیکن تراکتورسازی هستم و هیچ بعید نیست که حتی کارم را در این تیم ادامه دهم.»

 

شنیده‌های ما از پرونده رحمانی حکایت از آن دارد که در صورت مواجه شدن بختیار با کسری خدمت هشت ماهه، ‌او با استفاده از پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل راهی پایتخت می‌شود.

 

گویا پرسپولیسی‌ها حتی نظر برانکو ایوانکوویچ را نیز در مورد بختیار پرسیده‌اند و سرمربی سرخ‌ها نیز اعلام کرده که بختیار به درد پرسپولیس می‌خورد. به هر حال اگر در نیم‌فصل دوم بختیار را در پایتخت و شاید با پیراهن قرمز دیدید زیاد تعجب نکنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: کلیدواژه هابختیار رحمانی | تراکتورسازی | نقل و انتقالات | پرسپولیس | جام ورزشی | استقلال | روزنامه گل | ,

تاريخ : چهار شنبه 13 آبان 1394 ا 19:39 نويسنده : صالح ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.